Lotta <3 Magnus

Helgen har varit intensiv men så otroligt fin och rolig :)
följde med brudparet för att assistera på fotograferingen,
innan kyrkan.
Var en bra bit att gå från bilen så jag fick blåsor under fötterna redan då..
Men solen sken och himlen var klarblå, så jag brydde mig inte :)

Kom till kyrkan, klänningen blåste upp så jag stod för troschock!
Väl inne i kyrkan kom det vackra brudparet in och båda svarade ja!
Jag satt nervös i min bänk och väntade på att läsa bibelord,
men det gick galant, fick beröm efteråt!

På festen hade jag uppdraget att ta kort på alla som jag även skrev ut,
de klistrades in i en bok och var och en skrev en hälsning under sitt kort!

Käkade god mat, brorsan höll ett fint tal.
Jag dansade trots blåsor och ömma fötter.
Men de som var mest galna på dansgolvet var syskonbarnen!
Vid tolv stupade de lite här och var..

Bilder finns att se på facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0