80 år!

En bit bort från mina föräldrar bor en skojig farbror,
som använder uttryck som:
-Det är några år göken galer, sen börjar ugglan hoa!
Han fyller nu 80 år så ett kort måste jag ju skicka!
När man kommer och hälsar på brukar han ofta göra räkmacka,
så vad passar bättre än ett grattiskort på en räkmacka?! Det fick det bli :)

När jag ändå var på A6 för att köpa kortet,
passade jag på att handla en karaff, vinglas och lite köksgrejer på IKEA,
för enbart 7 kr! Ja IKEA är billigt, men inte så billigt tänker ni?!
Jo när man har rabatt på 100 kr är det det :)




När jag kom hem blev det:

Nej inte kattmat.. Det är tonfisk!! Mmm, tonfiskröra fick det bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0