Alla skulle ha en Uno :)

Bestämde mig i morse för att gå ut fem minuter tidigare till bilen,
för att hinna skrapa och borsta av snön..
Innan jag börjar skrapa vrider jag om nyckeln..
Vad händer?
Ingenting..
Jahopp tur att jag inte öppning tänker jag och börjar gå mot bussen, 
schwoop säger det o så ligger jag på marken!
Bra start på dagen tänker jag o traskar till bussen.

Väl framme på jobbet är jag enbart 15 min sen!
Bussarna var iaf på min sida :)
När jag var hemma igen ringde jag min mammas kusin
Uno som hjälpt mig med bilen innan.
På fem minuter kommer han med verktyg i högsta hugg!
Vi åker o köper ett batteri,
Uno byter mitt batteri och vrooom vrooom låter min bil igen :)

Dessutom fick jag min balkongdörr fixad,
den har inte gått o låsa sen jag flytta hit.
Igår bestämde jag migför att ringa och säga att den var trasig
så idag fick jag den lagad!
Imon ska jag ringa o kolla om jag kan få köket omtapetserat också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0