Otursfredag?

Fredag var ingen bra dag!
Det började med att jag inte fick hela min månadslön,
eftersom jag inte fått mitt nya anställningsbevis än.
Däremot hade jag en ledig dag vilket var skönt!
På kvällen var det dags för dejt, utanför Gränna.
Då bestämmer sig bilen för att inte starta!
Så jag fick helt enkelt ta bussen till ölmstad vilket tog en timme..

Fick god mat och huset var helt otroligt fint,
men sällskapet föll mig inte i smaken så ville mest hem..

På bussen hem sätter sig en man jämte mig,
börjar snacka engelska. Han är visst halv jamaican och halv gambian.
Han berättar att han fyller 25 dec, jaha jag också säger jag!
Då börjar han tjata om att jag är hans syster o att han vill skriva
mig som syster på facebook..
Herregud, jag trodde bussresan aldrig skulle ta slut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0